top of page
תמונת פרופיל.JPG

נעים מאוד, אני אודי. אודי מוצני.

בגיל 35, עשיתי את המהלך המשמעותי ביותר בחיי. עצרתי קריירה בטוחה כסוכן ביטוח כדי להגשים חלום ישן ולחזור לדבר שאני הכי אוהב לעשות. לצלם. ביום שבו הנחתי את תיקי הביטוח והרמתי את המצלמה, הבנתי משהו פשוט: אני פשוט לא יודע לעשות שום דבר אחר מלבד להיות צלם. זה לא רק המקצוע שלי, זה הייעוד שלי והדרך שבה אני חווה את העולם.

האחריות על הזיכרונות שלכם: אני מאמין שצילום הוא הרבה מעבר לתיעוד טכני. כשאתם מזמינים אותי, אתם מפקידים בידי את האמון שלכם. אני זה שקובע איך הזיכרונות שלכם ייראו בעוד עשרים שנה. זו אחריות שאני לוקח במלוא הרצינות, מתוך הבנה שהזווית והרגע שאבחר הם אלו שיישארו איתכם לתמיד.

דרמה, קומדיה ומה שביניהם. בתוך העבודה שלי, אני לא מפחד להיות קצת "דרמה קווין". אני אוהב להשתמש בתאורה דרמטית ועוצמתית כדי ליצור תמונות שמרגשות באמת, ומצד שני, אני תמיד מחפש את הרגע הקומי, את החיוך המופתע ואת המסרים המשעשעים שמתחבאים בתוך הסיטואציה. השילוב הזה בין דרמה ויזואלית להומור אנושי הוא מה שהופך את התמונות שלי לסיפור שכיף לקרוא ולראות.

מהמותגים הגדולים ועד לרגעים הכי אישיים. היומיום שלי נע בין שני עולמות משלימים. מצד אחד, צילום עבור חברות מובילות כמו Apple, DELL, קוקה קולה ודומינו'ס פיצה – עבודה שדורשת דיוק מקצועי ללא פשרות. מצד שני, הלב האמיתי של העסק שלי פועם באירועי הבוטיק. בעליות לתורה ובחתונות קטנות. שם, בתוך הרגש המשפחתי, נכתב הסיפור האמיתי.

מצלם, מטייל ומלמד. בשנים האחרונות, אני זוכה לחלוק את הידע שלי עם קהילות של אנשים ושל צלמים. אני מוביל מסעות צילום בעולם, מעביר סדנאות בארץ ומלמד דרך קורסים דיגיטליים. שם, ב"מאחורי הקלעים", תוכלו לראות בדיוק איך אני רותם את הדרמה והטכניקה כדי לייצר קסם.

ההבטחה שלי אליכם היא פשוטה: ביום שבו ארגיש שאין לי יותר את היכולת לרגש אתכם, זה היום שבו אתלה את המצלמה שלי.

 "But it's been no bed of roses, no pleasure cruise.

I consider it a challenge before the whole human race, and I ain't gonna lose"

bottom of page